Möss?!

OKI! Konceptet Bananrepublik har nått oanade höjder. Tydligen har vi möss på institutionen! Möss?! Inte lite heller har jag fått veta, våning två har tydligen grava problem med detta & folk har fått placera ut fällor över allt. Sitter ju på våning tre så har jag tur kommer detta inte att drabba mig, men jag är totalt chockerad över detta. Moi tyckte ju att det var under all kritik att jag hittade en död kackerlacka i labbet i Mexico, men detta... Neeej! Detta är ju bara för mkt utvandrarkänsla över det hela... Blir det tyst här på bloggen har jag troligtvis dukat under i pesten & då mamma kan du gott stämma universitetet! Jäkla hycklare som har satt upp instruktioner på toaletten att man måste stänga av kranen med en pappersnäsduk för att förhindra smittospridning... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0