Nästan mamma!

Oki, vid första anblick kan detta kortet tyckas märkligt. But, titta inte på mig, titta på damen som sitter bredvid mig! Hon var hur lik min mamma som helst! Ja, eller mamma om 15 år eller så. Blev helt mammig av mig & ignorerade stundtals mitt sällskap totalt för att visa henne de funktioner hon inte riktigt förstod. Kändes lite som när jag var liten & brukade pussa John Pohlmans flint på tv-skärmen eftersom jag saknade min farfar!


De två saker som förstörde illusionen (& hindrade mig från att bjuda med henne till Starbucks på Chai efteråt):
1) Har aldrig sett mamma i grönt
2) Mamma har huvudvärksframkallande glasögon som hjälper mot typ ALLA synfel, dvs hon behöver inte använda två par. Det är vi nog båda tacksamma för...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad lustigt! Jag blev, innan jag hade läst din text, intresseraqd av henne bredvid dig för det var liksom något bekant hos henne!

2009-02-09 @ 19:16:46
Postat av: Ida

Hon var vekligen jättelik dig - ännu mer i verkligheten än på kortet! :)

2009-02-09 @ 20:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0