At least I could keep...

Totalt psykbryt kunde dock undvikas eftersom min kasse med en ny kofta, en tröja & ett par manchesterbyxor från Banana Republic inte blev stulen. Inte heller lyckades den klåfingriga lilla apan lägga beslag på min handväska eller min kasse innehållandes mitt botemedel mot den råkalla ottan i mitt hus.


För hade någon snott mitt nya Juicy sett så hade nog något poppat sönder i huvudet på mig av ilska. Anyway, nu är det fortfarande i min ägo & det tänker jag fira med att gå hem, lägga ansiktsmask, dricka vin & sätta på mig det & kura ihop mig helt ren & fin i soffan med en god bok. Sedan får jag se om jag orkar gå på en spelning som en av mina bekanta fixar senare ikväll - känns det som det gör just nu lutar det nog åt att jag stannar hemma. Är inte lönt att gå ut när man är arg.   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du kommit på hur tjuven kunde komma åt dina grejer?

2009-01-18 @ 19:25:53
Postat av: Ida

Det värsta är ju att jag alltid gör så, sätter ned mina kassar på golvet - hur ska jag nu kunna shoppa i fortsättningen?

2009-01-19 @ 19:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0