How to celebrate this historical day...

Medan resten av Toronto häckar över datorskärmar & i biosalonger väljer moi att rätta tentor. Känner att jag får ut betydligt mkt mer av att göra det än att titta på ett förutsägbart tal. Politik är inte det jag finner mest underhållande om man säger så. Sure, händer saker & ting kan det väl vara lite småintressant, men nu gör det ju så sällan det - & stormar i vattenglas bara dör jag själsligt över. So, jag plitar ner små kommentarer som är mer eller mindre snälla & känner mig rätt nöjd med det. Två små liv som har den värsta 20/1 ever är dock Troll & Nitwit som i skrivandets stund troligtvis befinner sig på uppvaket hos veterinären. Kan ju inte annat än att tycka lite synd om dem men samtidgt - vilket lättnad! Inga mer ylande, suktande, honkatter i huset!  


Sedan kan man ju bara hoppas att de blir lite lugnare överlag... :)

Kommentarer
Postat av: ma

Ja, två stycken samtidigt. Men å andra sidan i längden blir det mer harmoniskt i huset. Ge dem en kram från oss, kram på dig och honom som... Ma, Totte, Wilma och Silly

2009-01-20 @ 20:11:27
Postat av: Ida

Kramar utdelade. Han blev väldigt glad. :)

2009-01-23 @ 22:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0