Kom igen nu!

Har ju varit hängig de senaste dagarna & nu, bara timmar innan det viktigaste mötet denna terminen, känner jag hur jag börjar säcka ihop alldeles. Bara nyser, fryser, & känner mig varm om vart annat. Inte bra. Har knölat i mig min lunch-macka redan nu i något slags paniskt försök att driva sjukan ur kroppen med ett litet energitillskott. Har väl inget större hopp om att det ska fungera men gör vad som helst för att bli lite piggare & klarare i huvudet. Extra bonus - min högra käke som varit lite mysko de senaste dagarna har börjat värka på riktigt. Kryper ihop inombords bara vid tanken på att vad det kan vara - har haft problem med visdomständerna förut & är det något jag inte vill göra så är det att dra ut dem... 

Så, kom igen snälla immunförsvaret! Nu ställer vi upp för Idah & ser till att detta går vägen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Må alla goda makter att vara med dig! Ma

2009-01-21 @ 17:45:59
Postat av: Ida

Tack mamma! Är i det närmaste helt kry & normal igen. Så inte oroa sig!

2009-01-23 @ 22:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0