Lång dag...

Så var den sista undervisningstimmen avklarad för denna dagen, skönt. Ska gå hem, tvinga i mig något att äta, & dricka en hel massa te. Sedan ska jag också försöka förtränga att de allihop kommer att skicka in sina övningar för preliminär rättning till på onsdag, alla 55... Oh well, majoriteten av dem verkar vara lite lätt tappade bakom en vagn så jag hoppas stenhårt på att bara ett tjog eller så verkligen kommer att göra det! Dagens mest tankebefriade kommentar:

Elev - Men hur ska jag veta svaret på fråga två?
Moi - Om du läser artikeln som ni skulle ha läst innan ni kom hit så kommer du att hitta svaret...
Elev - Va, men jag förstår inte... vart finns svaret?
Moi - I artikeln. Du måste läsa artikeln.
Elev - REALLY?

Ibland kan man ju bara skjuta sig själv & spara in sina/sina föräldrars pengar & min tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0