Man tager vad man haver...

Eftersom det var lite lätt stressigt innan jul kom jag mig aldrig iväg för att köpa en julklapp åt Jaime. Vis av erfarenhet hur jag fungerar så insåg jag att det var fara å färde att det skulle bli helt & totalt bortglömt ända tills nästa jul & därför räddade jag upp det hela med att skicka efter en Lonely Planet Sweden till honom. Nätshopping är det bästa som finns... Anyway, idag dök boken upp & moi blev själaglad eftersom detta innebär att jag kan ge honom den ikväll, ie mindre risk att jag glömmer bort det med. Only problem, hjälpmedlen för att slå in paket här på mitt kontor är få, oh så få... Lite kreativitet senare ser presenten dock ut på detta sättet.


Inte världens finaste kanske men fatta ändå vad man kan tåta ihop med:

1 ½ vitt A4 ark
Lim
1 st blått gummiband
Bitar av en gul post it lapp

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är iaf imponerad =)

2009-01-13 @ 17:28:32
Postat av: Ida

Tack, tack! :)

2009-01-13 @ 20:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0