My Baby Bror...

Bror rykte in igår. Mkt märklig känsla det där. Det är ju min lillebror vi talar om här - min lillebror som är sex år yngre än mig & inte gärna kan göra saker så som lumpen... Mkt främmande. Min lillebror ska ju för evigt bli panisk när jag äter Annas pepparkakor & säger 'Lillebror har nio fingrar, men så bryter jag av en bit & så har han bara åtta kvar... hm, bara åtta små fingrar när han egenligen ska ha tio...', min lillebror ska tro att lilla sjönjungfrun heter SjöjungfruFranson, min lillebror ska tala om för farmor att vi matat ankorna i parken med hennes bullar för att han inte förstår bättre. Suck, I miss my baby bro. Anyway, muntrar upp mig med tanken på att han kommer att få lära sig massor, bli så där löjligt stilig i permisuniform, samt få tillbringa sommaren nere i Stockholms skärgård!


& för att hedra min älskade lillebror lägger jag upp det officielt värsta kortet på mig under hela deras Canada besök. Enda anledningen... Magnus kommentar när han såg det 'Aaaaaah, jag dör!!!! Du ser ut som Steve Tyler!' Det är syskonkärlek det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0