Not quite right...

So idag försökte jag skämma bort mig lite för att få mig själv på bättre humör samt komma över förlusten (jo, jag är en enormt dålig förlorare...). Dessvärre så fungerar min hjärna inte alltid helt hundra & jag tillbringade således morgonen med att klippa håret. Vilket är ett 100% garanterat recept på att få mig helt ur balans. Det värsta är att någon gång mot slutet på behandligen känns det alltid som om det kanske kan bli oki, men sedan sker det alltid något som får mig att vackla ut från salongen i ett mer eller mindre chockskadat skick. Spelar ingen roll vart jag går, Sverige eller Canada, resultatet är ändå alltid det samma...


Moi innan det gick så där alldeles fruktansvärt åt skogen med kommunikationen & mitt önskemål om att BEHÅLLA längden...

Blev så deppig efter den upplevelsen att han som alltid får mig att le hämtade upp mig & tog med mig ut på fettspäckad brunch. Knölade i mig omelett med soltorkade tomater, svamp, babyspenat & brie & sedan kändes det lite lite bättre. Brunch med den man älskar kan få en att glömma bort de mest vidriga saker!

Kommentarer
Postat av: Maja

Rackarns! Frisyrbilden ville inte synas... men frågan är varför en av länkarna nedanför inlägget är om graviditets-tester. ;) Hihi! Nu är jag hemma igen :D

2009-01-06 @ 22:47:54
URL: http://missmor.blogg.se/
Postat av: Ida

Det kommer bilder sen, chocken börjar lägga sig nu. Vilket är rätt bra betyg för att vara moi. Hm, nej det har jag inte riktigt koll på. Har aldrig kittat upp mig på just ett sånt & det är väl inte riktigt läge i nuläget heller. Hm, kan nog bero på Baby Luna inlägget när jag tänker efter...

2009-01-06 @ 23:40:20
Postat av: Maja

Hihi :P



Och nej, jag har inte hunnit med presenten än. Kom precis innanför dörren i Lycksele. Ska fixa det :)

2009-01-07 @ 12:40:28
URL: http://missmor.blogg.se/
Postat av: Ida

Ingen brådska, var bara lite nyfiken. Sedan är det ju lite bra på sätt & vis att du har kvar den, på så sätt blir ju julen liiite mer utdragen! :)

2009-01-07 @ 20:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0