Not that great...

Vilket suger eftersom tanken var att jag skulle vara lite trevlig & söt idag eftersom han som alltid får mig att le ska plocka upp mig för middag & film... Eftersom jag just i skrivandets stund känner mig lika svettig som pa gör efter att ha byggt älgtorn en hel dag under högsommarvärme tror jag på att insistera ett litet stopp på Shoppers Drugmart för att kitta upp mig på en deo. Raggarversionen jag vet, men nöden har faktiskt ingen lag! Han kanske inte bryr sig så där vansinnigt men jag hatar att känna mig på detta sättet - jag blir så medveten om problemet att jag helt enkelt inte kan koppla av. Å andra sidan, eftersom dagens lunch bestod av en påse Blå Band pulversoppa samt ett äpple, eftersom jag inte hade tid till något annat, kan det hända att jag är så hungrig när han väl dyker upp att jag de facto väljer att ignorera det hela... :)

Kommentarer
Postat av: Maja

Skönt att ha nån som inte bryr sig om sånt. Jag är så nyfiken på hur den där typen ser ut. ;)



Och tack för din peppande kommentar om lägenheten, det hjälpte mig faktiskt. :)

2009-01-09 @ 12:10:32
URL: http://missmor.blogg.see
Postat av: Ida

Ja, det är det. Känns som en stor trygghet!



Glad att det hjälpte, jag tycker att det är jätteviktigt att man trivs där man bor!

2009-01-09 @ 21:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0