Remember in your prayers...

So, om nu någon som läser detta skulle be kvällsbön - skicka då en liten tanke till lilla brun som numera går under namnet Truffels. Truffels, som bara väger 1.5 kilo, led nämligen inte bara av undernäring, utmattning, vätskebrist samt skrämmande mängder kattloppor utan även av en mkt otäck inflammation i munnen. Har hon tur var denna gröngula geggamoja resultatet av ett inflammerat bett men det finns en risk att hon lider av katt AIDS & är så fallet så är hennes historia all... Moi, som är förkyld & inte kände så där vådligt för att festa, åkte därför ut till Milan & Isobel i förrgår & tillbringade nyårsafton med dem & igårmorse när jag gick in på toaletten hittade jag en rätt skaplig bit av Truffels läpp i handfatet. Detta kan ju låta något helt enormt hemskt men vi ser det som ett gott tecken, det innebär nämligen att antibiotikan verkar & att inflammationen avstannat & inte grävt sig djupare. Så, nu håller vi tummarna för att den avstannar helt vilket med största sannolikhet innebär att hon inte har AIDS & att hon kan komma att överleva.


Kommentarer
Postat av: Jo

Jag håller tummarna...

2009-01-04 @ 15:05:10
Postat av: Ida

Thanks sweetie. Hon var så mkt piggare när jag såg henne igår att jag vågar hoppas lite, lite...

2009-01-05 @ 17:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0