Börjar bli gammal...

En sak är helt säker, jag börjar bli gammal. Två uppesittarnätter i rad fungerar INTE nuförtiden. Var helt död hela dagen igår efter vårt tv HP-maraton & när vi åkte hem från bion vid halv tre var jag i det närmaste okontaktbar. Paul pratade, jag sluddrade... Han fick baxa upp mig för trappen som ett annat gammalt regalskepp. Hela kroppen ville bara rulla ihop sig till en liten medvetslös boll på hallmattan & sova i ett dygn eller två. Idag, efter sovmorgon känns det mkt bätte - är tillbaka till stadiet fungerande människa igen! :)

 

Moi innan filmen började: trött, tröttare, tröttast. Körde på dricktricket, ie drack en halv hink iste & satt sedan som en spärrballong & led. Att vara uberkissnödig är ett gammal säkert trick mot att somna, används av sjömän i sjönöd som vet att de kommer att tvingas simma riktigt långt för att rädda livhanken. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0