Lite frågor...

Oki, nu så här i elfte timman innan vi åker tänkte jag passa på att ställa lite frågor!

 

1) Är det något ni vill att jag ska ta med mig från Kanada? Lönnsirap, Burt Bee produkter, glossiga magasin eller något annat roligt ni kan komma att tänka på...

2) Mamma, är det oki om jag typ lite smådelar garderob med dig när jag är hemma? Försöker resa med så liten packning som möjligt.

3) Vill någon att jag ska lägga ut för camping eller klättrarutrustning & ta med mig? Är himla mkt billigare här så ta en titt på MECs hemsida & hojta sedan till om det är något ni känner att ni behöver.

4) Martin! Hade jag kunnat få dina telefon nummer igen så att vi helt säkert kan nå dig när vi kommer fram. Undrar också lite hur det ser ut på tältfronten när det kommer till Italien resan. Kommer att ta med mitt rosa liggunderlag samt en lättviktssovsäck men hade gärna sluppit släpa ett tält fram & tillbaka över Atlanten.


Kommentarer
Postat av: Jo

Ja! Vad bra att du skrev, har glömt säga att jag behöver craisins! Mina är slut, jag har också snart ätit upp Johannas =) (de har inte upptäckt det fina med det)

Skulle du kunna kolla din facebook också =)

2009-07-20 @ 23:36:45
Postat av: mgs

Ta med lite jungle fevah!

2009-07-21 @ 00:01:17
Postat av: Ida

Jo - Okidoki! Uppskrivet på listan! Men herre gud, hur kan de inte ha inset förträffligheten med torkade tranbär?! Är ju världens bästa!



Bror - Junge fevah? Eh... jag kan ta med lite kanadensisk myggspray om du vill ha det...

2009-07-21 @ 00:04:05
Postat av: mgs

Fast Ma - självklart!

2009-07-21 @ 19:30:27
Postat av: sQ

Hm, ja detta läser jag ju i sista minuten... men en hjälm kanske? Men det blir väl stressigt nu? kram!

2009-07-22 @ 12:53:38
Postat av: Ida

Vi ska till Mec idag, så än finns det tid att lämna in beställningar. Tyvärr är dock hjälmar det enda jag inte kan köpa. Det är så vansinnigt individuellt att man måste prova ut en själv. Kram!

2009-07-22 @ 16:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0