Minst sagt upp & ned...

Herregud vad denna helgen har varit upp & ned. Har å ena sidan varit jätteglad & å andra sidan varit grymt orolig & ledsen. Vad gäller det senare - världens bästa lillebror, längtar så mkt tills vi ses! Vi måste göra allt det där roliga som vi pratat om. Du måste spela Carla Bruni för mig, vi måste spela krocket & badmington, fiska & gå på långpromenader & bara skratta! Tills dess, miljoner kramar till dig!

 

I övrigt har helgen ägnats åt att baka majsbröd, gå på musikfestival i Sabynthes trädgård, sova över hos Pauls föräldrar & frossa i pannkakor till frukost. Dessutom mötte vi upp Ali, Miki & Frances på Canada´s Wonderland i söndags. Har fortfarande ont i huvudet efter alla berg & dalbanor. Kan ju inte vara nyttigt för systemet på något sätt. Paul & jag gav upp vid 4-tiden & åkte hem som två kollin. Kollapsade i soffan & sov i två timmar innan vi långsamt började återgå till normalt fungerande individer. Har gemensamt kommit fram till att vi inte kommer att besöka en nöjespark som bara går ut på att åka karuseller på minst 5 år...

 

Berg & dalbanor är verkligen inte min grej. Efter Behemut var jag helt skakig i hela kroppen & under själva åkturen skrek jag så att jag grät. Paul å andra sidan hade väldigt roligt åt mig & tog denna bilden när vi kom ned. Den stora lopen i bakgrunden är förövrigt första backen som vi tog oss över...


Kommentarer
Postat av: mgs

Dock ser det ut som om du åker berg&dalbanan för barn...

2009-07-21 @ 00:02:37
Postat av: Ida

Nja... Var väl snarare "Du får inte åka denna attraktion om du är: under x cm, har genomgått någon typ av hjärtoperation, har ryggproblem eller är gravid". Färgschemat bedrar alltså!

2009-07-21 @ 16:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0