Climbing - light...

Igår var det up vid 7 som gällde igen. Men sedan tog det liksom stopp. Eller, jag var ju färdig & redo att åka men Linz var sen, Lorna bestämde sig för att gå hela vägen hit & missbedömde tiden & Paul var bara allmänt sen & virrig. Så JAG var den personen som packade hela bilen & sedan stod & väntade otåligt på att alla andra skulle skärpa till sig. Efter obligatoriskt Starbucks stopp kom vi tillslut iväg, men vi var inte redo att börja klättra innan klockan var 12. Körde en lätt 5.3 som uppvärming, men eftersom vi var 4 klättrar tog det mer än en timme för oss att klättra hela rutten.

Moi säkrade Paul & fick sedan guida Linz & Lorna genom rutterna eftersom de båda hade rejäla problem med delar av rutten. Satt & drack grapefruktjuice under mitt paraply & småönskade att jag klättrat med Jaime istället...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0