Dagens chock

De senaste fem dagarna har Paul & jag turats om att ha låtar på hjärnan. Riktigt störiga, jobbiga, låtar. Värst var i förrgår när jag hela tiden gick runt & nynnade på öppningslåten till Kommisarie Gadget. Lite roligare var det igår när Paul febrilt försökte mota bort ABBA´s super trouper. :) Idag vaknade jag dock upp med en relativt trevlig låt, Living next door to Alice. I vanlig ordning kom jag dock enbart ihåg en rad, dvs "Who the fuck is Alice?". När jag sedan berättar detta för Paul möts jag av ett livs levande frågetecken. Letade upp låten för honom på youtube men noll & nada reaktion. Ofattbart. Hur i helsike kan han ha missat denna?! Oki, INGEN ska någonsin mer reta mig för att jag inte kan alla karraktärer i Sesame Street!

Kommentarer
Postat av: Jo

Ja, hur i hela friden har han missat???

2009-06-29 @ 15:12:24
Postat av: Ida

Men eller hur! Jag har fortfarande svårt att ta in det. Oki, jag kan lite förstå att han inte greppar Lejonkungen referenser eftersom han inte växte upp med den filmen som vi gjorde. Men denna låten är ju gammal som gatan!

2009-06-29 @ 16:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0