Just one route...

Var tack & lov lite piggare igår, så då bar det av bort till Kelso för att klättra. Dessvärreär & ju Paul & jag lite väl tidsoptimistiska, så när vi väl kom ut dit var klockan redan ett. Vilket resulterade i att vi bara hade tid till att klättra Jolly Roger, som i & för sig är en två pitch rutt men ändå... Envisades med att jogga ut ur parken för att få lite mer motion. Vet väl inte om det gav så där vansinnigt mkt mer på konditionsfronten, däremot förstärkte det min bränna... Var helt grisskär när vi väl dök upp hos Pauls föräldrar för kombinerat farsdag & förskottsfödelsedagsfirande (Paul fyller år imorgon). Blev nedsprayad med något som luktade åttiotalssolsemester, fick en solhatt på huvudet & blev sedan placerad med ett glas rose i skuggan ute i trädgården.
Här var ju tanken att det skulle komma lite roliga bilder, men det får väna tills ikväll för just när jag skulle börja uppladdningen totaldog batteriet i min lilla kamera. Nu ska jag göra matpacke & sedan bär det av till institutionen. Ser fram emot det grymt mkt, där finns nämligen luftkonditionering. Toronto har förvandlats till ett tropiskt växthus & jag känner mig just nu klibbig som ett flugpapper. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0