Karaoke i balklänning...

& anledningen till kostymköpet var att vi var inbjudna på Krishnas födelsedagskaraokefest med dress code "Black Tie". Själv drog jag på mig ett älskat second hand fynd från Lundatiden, tror att jag betalade 125 kronor för denna all time favourite! Dessvärre kom inte kjolen med på bilden, den är nämligen det allra bästa med klänningen - hänger helt rakt men har grymt mkt tyg i sig så den kan verkligen flyga ut när man snurrar! Paul fotade, moi såg konstig ut... Oh well, ni får väl iaf en känsla för hur jag såg ut...

 

Fast någon karaoke blev det inte för oss, Paul vägrade & jag kände att jag ville skona de övriga närvarande. Tror att det enda som skulle kunna få mig att ställa upp på detta konceptet vore om jag hade en massa vin i kroppen & var ute med kära bror. Då hade jag kanske kunnat ställa upp på en liten Johnny Cash duett... :)

 


Kommentarer
Postat av: ma

Finfin, inkl bicepsen. Kram

2009-06-06 @ 13:16:33
Postat av: Ida

Tackar, tackar! Får väl försöka fota dem när de är in action så att du får se dem på riktigt! :)

2009-06-06 @ 14:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0