Lite nordamerikansk ja...

Inledde morgonen med yoghurt, färska bär & egenlagad granola som jag påtade ihop igårkväll. Kände mig grymt mkt som en nordamerikansk hemmafru när jag blickade ned på resultatet. Anyway, grymt gott blev det iaf - skulle lätt kunna knapra upp alltihopa som snacks! :) Får se vad Paul tycker när han väl vaknar. Har dock svårt att se att han kommer att vara lika förtjust i granolan som i de pistagebiscotti som jag bakade igårkväll. Efter biscotti nummer fyra kände jag mig tvungen att påpeka att han kanske skulle ha följt med på min springtur tidigare under kvällen...

 


Kommentarer
Postat av: Jo

Det där såg gott ut! Vill ha! Du får gärna ge mig receptet =)

2009-06-29 @ 15:14:23
Postat av: Ida

Får erkänna att jag mer eller mindre snodde receptet rakt av från Amy von Sydow. Hon bloggar på veckorevyn & om du går in på hennes kategori för recept så är det ett av de översta. Jättegott & väldigt enkelt att göra. Körde ned lite pinjenötter & cashewnötter förutom mandlen & toppade med hackade torkade aprikoser & tranbär.

2009-06-29 @ 16:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0