Men hur blev det så här?

I ett svagt ögonblick gick jag tidigare i år med på att vara med i avdelningens sociala kommitté. Vilket bara slog tillbaka massivt... Visar sig nämligen att alla andra har lämnat skeppet för sommaren & jag nu ensam är kvar med att organisera hela vår jäkla geologexkursion för hösten. Vilket alltså innefattar att planera en helhelg, inklusive boende & transport, för cirkus 30 pers. Apa också! Så nu sitter jag här & panikgooglar stugbyar, kanotuthyrning & geologiska sevärdheter som inte alla redan är trötta på. Massiv suck.

 

Men nu får det vara nog för idag, nu tänker jag packa ihop & åka hem & pimpa huset för morgondagens midsommarfest!


Kommentarer
Postat av: sQ

Har ni också varit ute i nærmsta småskog och nallat bjørkris? =) Jag och vickan var ute med yxa och såg igår...hehe

2009-06-19 @ 13:04:10
Postat av: sQ

GLAD MIDSOMMAR! eh, glømde skriva det ja...

2009-06-19 @ 13:05:07
Postat av: Ida

Haha! Nej det har vi inte, men jag kanske ska tvinga iväg Paul på ett litet mission? Vi ägnade mestadels gårdagen åt att panikröjja & måla i huset, börjar se lite halvoki ut nu... :)



Glad midsommar till er båda, massa kramar!

2009-06-19 @ 14:00:21
Postat av: mgs

Glad midsommar! Idag ska jag dricka för Lt Biehl som tycker jag är otränad och hatar mina egengjorda scheman som enligt honom störtar Sverige utanför jordens kant. Han är en underbar herre som alltid prioriterar soldaterna före hans egna intressen, mmh, samt för hans förstående personlighet. Skål Löjtnant!



Vad dricker du till? (för det gissar jag att du ska göra, tihi)

2009-06-19 @ 14:05:41
Postat av: Ida

Jo det blev kanske lite alkohol... Har varit en något seg dag idag. :) Vi drack till Paul & mig, ett år tillsammans!



Ringer imorgon, kram!

2009-06-21 @ 02:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0