Tidig morgon...

Igårkväll hade vi som vanligt svenskalektion, med det lilla tillägget att Linz bakat födelsedags cupcakes åt Paul. Så alla pressade sig apmätta på cupcakes, utom jag då. Linz var i & för sig gullig & skar upp lite äpplen & ananas, men mer än det blev det inte för mig. Pga trafik kom vi inte heller tillbaka till huset innan klockan ett & då var jag så trött att jag var svimfärdig. Följaktligen vaknade jag klockan 6 imorse av att systemet bara SKREK efter mat. Så jag åt frukost & sedan rullade bara dagen på efter det & nu, så här klockan 12, kan jag ju konstatera att jag redan fått grymt mkt gjort idag. Receptet på att vara effektiv kommer i fortsättningen alltså att vara lite återhållsam på kvällen. Tänker att det inte skadar, labbmöss som man svälter & fryser lever ju längre än de varma feta mössen... ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0