Tråkigast i stan...

Efter min promenad & alldeles för mkt vattenmelon åkte Paul & jag iväg till destileridistriktet för lokal fetival. Mötte upp med hela Pauls familj & tittade på Annabelle som uppträdde.

 

Som vanligt var hon grymt duktig & det var jätteroligt att få krama om Pauls föräldrar igen eftersom vi fick goda nyheter från dem i förrgår gällande Isobels hälsa. Trist nog var jag dock trött som en zombi & totalt oförmögen att upprätthålla en intressant diskussion. Satt mest bara & nickade med min fot i högläge (hade ju en klumpig dag igår & lyckades slå i min vrist så till den milda grad att det bara gick & högg i den hela gårdagskvällen) så vid tio fick Paul packa in mig i bilen & köra hem. Himla trist eftersom det innebar att vi inte kunde ta en promenad genom The Village som just nu firar prideveckan. Lyckades dock knäppa ett kort eller två på CN-towers hyllning till eventet innan vi tuffade hem till vitlökspickels, älgkorv, portvin & Malcom.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Snygg bild på CN tower!

2009-06-28 @ 20:33:00
Postat av: ma

Nästa gång vill jag se Totonto på sommaren!

2009-06-28 @ 21:07:58
Postat av: Ida

Emma - Tack! Fast trist nog blir bilderna alltid lite gryniga här på bloggen. Den riktiga bilden är klarare.



Ma - Ja, nästa gång får ni komma hit när det är varmt & härligt! Stan lever verkligen upp på sommaren! Kram!

2009-06-28 @ 21:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0