and Sweden...

Efter diverse nya plågsamma övningar på pilatesen hastade jag som sagt bort till Svenska kyrkan för SWEA styrelsemöte. Vilket ägnades åt att fika, fika, fika & lite till fika. Tror att det sitter i generna hos det svenska folket. Anyway, lite mer eller mindre relevanta saker avhandlades trots allt & moi blev invald på obestämd tid. Kan ju inte annat än att himla med ögonen åt det hela men känner att det helt enkelt faller in under Idas kategori av saker som är så knasiga att man ju faktiskt måste prova. Har än så länge två ansvarsområden:

 

1) Fotoansvarig under fester

2) + den som håller i partyutskottet...

 

Känns väl inte alltför betungande. Lite viktigare var dock att jag lyckades få med styrelsen på att fösöka sammanställa ett SWEA-lag som ska ställa upp & dra in pengar till bröstcancer maran som sker i september. Fast vi tänker gå... det finns liksom gränser för allt & eftersom moi är fysiskt okompatibel med att förflytta mig snabbare än rask gång känns det betydligt bättre att dra mitt strå till stacken i lite lugnar mak.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0