Anledningen till att...

det blev berätta av idag var att mina planer med P gick i stöpet. Allt elektronikjox tog så lång tid att vi missade den irlänska rugby-final vi planerat att gå på. Beslutade oss istället för att äta brunch & sedan dra ned på stan för lite upp-plockande av roligheter samt film. Halvvägs genom sin omelett började P dock se allmänt grådassig ut & när jag la handen på hans panna var han helt kallsvettig. När han sedan började skaka sa jag att nog fick vara nog. So, nu blir det till att göra NYTTIGA saker istället. Ska med andra ord tvätta kläder (behövs), städa rummet (dito), handla mat (lite lätt slut kanske) & läsa artiklar (tar aldrig slut). Tänker att jag kommer att känna mig mkt produktiv när jag går & lägger mig. Produktiv & förhoppningsvis en aning tipsy, tänker nämligen kitta upp mig på en flaska vin för att fira att det gick så bra med Isolde. Hade blivit så himla ledsen om det blivit jobbigt mellan oss två.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0