Argh! I hate it!

Oki, titta på bilden på mig - rakt framför min näsa finns en orange blaffa, närmare bestämt den på bild nummer två. Jag tycker detta greppet är så fruktansvär obehagligt att titta på att jag verkligen tycker att vi hade kunnat klättra någon av de andra femtioelva rutterna som finns på TCA. Men icke. Varje gång ska just denna väggen klättras på & så skrattar Paul & Jaime, petar mig lite i midjan & säger:

 

Crying orange... unhappy orange...

&

It's looking at you, loooooooking, loooooking orange!

 

  

Med andra ord, ibland tycker jag inte så värst mkt om någon av dem... :) 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad betyder alla tejpbitar?

2009-03-23 @ 19:17:24
Postat av: Ida

De märker ut de rutter man klättrar - så, det kan finnas en massa grepp på en vägg men man får bara klättra en specifik färg.

2009-03-30 @ 23:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0