Dryg! Dryg, dryg, dryg!

Något som däremot fick mig att flippa imorse var Julias nya pojkvän. Oh så dryg han är! Oki, så igår vid fem så pajjade lyset i köket igen. Vilket resulterade i major ångestattack från Isoldes sida. I detta fallet kan jag förstå henne, för trots att hon betalt $90 till elektrikern så viste både hon & jag att han skulle köra sitt "jaha, men lilla du det förstår du väl att det inte är mitt fel, det är ditt hus som är gammalt" nummer. So, igårkväll försökte vi komma upp med lite motargument. Således pratades det en hel del el & efter ett litet tag tittade vi bara på varandra & började skratta  - det var liksom lite "två blondier spånar" över det hela. Kom sedan gemensamt fram till slutsatsen att det nog vore bäst om Paul tog sig en titt på det hela innan eldvärgen konsulterades igen. So, när jag fick syn på Tyson imorse frågade jag glatt om han hade några ideér. Fick en lång blick tillbaka & sedan sa han:

 

"Well of course I know everything about things such as that. I have to because of my penis... don't I?"

 

Moi's mentala svar: Well. Fuck. You. 


Kommentarer
Postat av: ma

Tayson - det är väl en känd öronbitarsläkte!

2009-03-13 @ 08:48:57
Postat av: Maja

Aaaaa, jag kolar... vilket pucko!

2009-03-13 @ 09:08:03
Postat av: Jo

Kan bara hålla med de båda tidigare talarna. Vilken idiot.

2009-03-13 @ 11:46:13
Postat av: Ida

ma - Ooooh nej då! Denna människan är ju SÅ förfiinad! Mänsklighetens krona om du frågar honom!



Maja - Jag vet. Tror att av alla seriösa svar jag kunnat få så var det detta som hade irrriterat mig mest oavsett...



Jo - Jag försöker trösta mig med att det bara MÅSTE finnas ett helvete för människor som dessa.

2009-03-13 @ 13:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0