Eller så sammanfattar vi det bara...

Som uppföljare till den tidigare rubriken - Julia driver mig ta mig fan till vansinne. Oki, ännu ligger hon ju inte på den absoluta toppen vad gäller mardrömmar som jag tvingats bo ihop med (mkt svårslaget). Men hon ligger på en lugn & stadig andraplats. Oki, detta har hänt sedan sist... Julia flyttade ju som bekant in sin pojkvän i huset. Han har varit här non stop & gått runt & känner sig allmänt uppblåst & dryg. Men tydligen räckte inte riktigt detta. Neeeej, Julia kände att hon ville ha in fler människor i huset, så nu har hon ett tyskt par boende här. Sure, de hälsar bara på en vecka, men man hade ju kunnat tycka att Tyson därmed hade kunnat hänga någon annanstanns under den tiden. Inte enligt Julia dock. Anyway, igår när Paul & jag kom tillbaka till huset för en kopp te efter att ha varit ute & ätit middag sitter då alla & skrattar huvudet av sig på tyska (ie, högt) & rökte. Inomhus. Sedan drack de också, & Julia lite i övermått. Hela natten igenom har jag vaknat varje timme av att hon kräkt ur sig tarmarna inne i badrummet... Imorse vid åttasnåret var hon så uttorkad att hon & Tyson åkte iväg till sjukhuset. Här hade man ju kunnat tycka lite synd om henne. Om det inte hade varit för att:

 

1) Jag inte kunnat sova på hela natten

2) Hon inte städat upp efter sig i badrummet. And sure, hon var kanske för sjuk för det men den lille tuppsprätten som bor här helt gratis hade faktiskt kunnat grabba moppen!

 

Arg. Arg. Arg. Arg. Ikväll tänker jag tala om för Isolde att jag flyttar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0