Fem kvart i timmen...

Idag har det varit en sån där hysterisk dag av bara flängande. Jobbade hemma tills kvart i ett, sprang sedan iväg till min ELWS kurs, jobbade två timmar, kutade till pilates & därifrån raka vägen upp till tunnelbanan & iväg för styrelsemöte med SWEA. Pust! Kändes verkligen som om jag låg konstant back med 5 min hela dagen... Nu har jag precis landat hemma, ätit en avokado & druckit lite te samt fått goda nyheter från min nya vän Ebba. Efter diverse komplikationer & näranog panik har hon blivit mamma till en liten flicka som heter Alice. Jag tycker verkligen att det är så himla modigt att bara flytta till ett helt nytt land när man ska bli mamma om en månad men Ebba bara skrattade när jag sa det & kontrade med att hon åtminstonde hade Staffan att luta sig mot... Sure, det kan väl kanske ses som modigt att flytta helt på egen hand också, men... det beror väl också lite på hur riskmedveten & upplagd för oroliga tankar man är som person. Jag som inte har tendens att stanna upp & analysera vad som egentligen kan gå fel körde liksom mest bara på för att det var så spännande. Så modig vet jag inte riktigt om man kan säga att jag är... :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0