Från vårt lilla motell...

Morron, morron... Mkt trött Idah här - blev lite stirrig efter att lampan släcktes igår. Lite så där som när man var liten & skulle sova över i lillstugan på gården & bärjade inbilla sig att någon skulle bryta sig in när man låg där. Oh well, förkylningen & merparten av de ständiga ansiktsöversvämningar som jag slitit med de senaste dagarna verkar iaf lagt sig. Dvs, jag känner mig trött men ändå väldigt glad! Suger att gå runt med en näsduk ständigt pressad mot ansiktet. 

 

So, nu är jag fit for fight igen - dagens mål blir att försöka ta oss till en liten lönnsirapsfestival som vi hört ryktas om. Ska bli spännande att se, satsar stenhårt på att pressa åtminstonde något ätbart med sirap på. Sedan hoppas jag på att man verkligen får se själva lönnsirapstappandet också, har velat se det sedan jag läste Lille huset på prärien böckerna som liten! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0