Inte bara jag...

Efter att Julia & Tyson åkt iväg till sjukhuset kom Isolde ut i köket & bara tittade länge på mig. Sedan sa hon "Fucking Julia! It doesn't matter what you tell her, she never care anyway!". Vilket är en oerhört bra beskrivning - vanligt vett & uppfostran verkar inte riktigt vara något som hon känner för. Av den enkla anledningen att HON HAR RÄTT! Nu försvarar jag mig också om jag känner mig trängd eller orättvist beskyld för något, men vanliga små anmärkningar? Neej, då vill jag tro att jag är rätt lätt att ha att göra med.  Grejen är dessutom den att Isolde alltid ber en så himla snällt om det är något hon vill att man ska tänka på i fortsättningen & då är det ju så enkelt att bara rätta sig lite! Smidigare för alla! Fast tydligen inte då om man är en rödhårig tyska som tycker att hon är här på jorden av guds nåde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0