It's starting....

Jehup, inte ens i närheten av att flytta in i huset än men moi är redan i full fart med att PLANERA. Arbetar med olika färgteman, skissar på vilka material som kan tänkas fungera bra ihop, har kollat upp i vilka riktningar rummen ligger så att jag kan anpassa inredningen till ljuset... & nu har precis ett nytt paket med böcker från Amazon landat på mitt kontor:

 

1) The home decorator's color & texture bible

2) Table inspirations

3) Napins with a twist - fabulous folds with flare

 

...med andra ord, Jo - när du kommer hit nästa gång så kommer Bree att vara tillbaka på full volym igen.


Kommentarer
Postat av: Maja

Känner igen mig själv så himla mycket! Jag har mentalt flyttat in låååååååååångt före själva fysiska flyttandet. :D

2009-03-03 @ 10:10:54
URL: http://missmor.blogg.se/
Postat av: Jo

Låter bra, hon har varit borta ganska länge nu. Verkligen dags att du lever upp till ditt bloggnamn =)

2009-03-03 @ 15:52:32
Postat av: Ida

Maja - Skratt! Japp, rummen har vid detta laget målats om cirkus 3 gånger! :)



Jo - Alltså, helt dog hon ju inte - I mean jag fortsatte ju hela tiden att pyssla ihop små carepackages, brodera & klä mig prydligt!

2009-03-03 @ 16:27:40
Postat av: Maja

Det är rätta takter det. :)

2009-03-03 @ 17:10:04
URL: http://missmor.blogg.se/
Postat av: Ida

Fick ett paket med inredningsböcker igår så jag räknar kallt med att vara på lager 32 till slutet av denna veckan. :)

2009-03-03 @ 17:41:18
Postat av: Jo

Så sant, så sant =)

2009-03-04 @ 15:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0