Let's see what it's like this time...

Hepp! Nu ska moi skutta iväg på en ny språkkurs för oss invandrare som på något vänster lyckats mygla oss in här på UofT. Lite mer avancerat hoppas jag att det blir denna gången. Dessutom hoppas jag på att det inte bara ska vara moi & 36 asiater under denna kursen. Missförstå mig rätt nu, de 36 asiaterna är säkert alla jättetrevliga individer men i grupp blir de mindre så. Mkt beroende på att de INTE tycker att jag ska vara med på kursen, det spelar liksom ingen roll att jag inte kommer från ett engelsktalande land... Lite - ser man ut som jag & doktorerar har man oklanderligen engelska & har inte rätt att ta upp en kursplats. Detta säger de naturligtvis inte, men det är liksom inte så svårt att plocka upp. Nåja, det får gå som det går helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0