Lite för långt borta...

Idag fick jag tråkiga nyheter från Sverige, vilket har gjort att jag fick väldigt svårt att fokusera på jobbet efter det. Tankarna bara återvände till dem där hemma istället. Vilket naturligtvis gjorde att hemlängtan kom som ett brev på posten... Eftersom jag inte tycker om det, finns ju liksom inte så mkt att göra åt det, så pressade jag mig superhårt på gymmet idag. Värmde upp på en 5.7 & 5.9 led & efter det blev det bara 5.10 i olika tappningar, både på led & på top rope. Nu så här i efterhand är jag rätt pumpad med på bättre humör, en blodblåsa rikare, & definitivt på väg i rätt riktning igen. Hepp, hepp, för klättring! Bästa medicinen mot ALLT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0