Lite smickrad...

Har tossat runt de senaste timmarna mer eller mindre non stop. Dragit ned ett ton kläder till tvättomaten, handlat, tagit ut pengar på banken, handlat på en annan affär, hämtat ut kemtvätt... Under den senaste lilla rundan slog det mig så - inget vin hade inhandlats. Stressade därför över till Wine Rack (apdåligt kanadensiskt vin, men billigt & framförallt nära) & kittade upp mig på en flaska. Väl ute tvingades jag vänta på att få gå över Bloor & när jag står där hör jag någon säga "She must be a model". Kikar lite åt sidan & där står två herrar & tittar på mig. "Excuse me" säger den ena "We just wonder if you work as a model?". Skakade nekande på huvudet & förklarade att så inte var fallet, tre sekunders tystnad från deras håll sedan säger den andra mannen "Well miss, you should be". & där skiljdes våra vägar åt. & jag vet att det är ytligt, blahablaha & jante, jante, men shit vad glad små utbyten med främlingar kan göra en! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur som helst, kul för dig!

2009-03-23 @ 20:20:20
Postat av: Ida

Japp, made my day! :)

2009-03-23 @ 21:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0