Människokännare...

Ah, kan ju inte annat än att älska lilla Nitwit. Idag bröt hon sig in på Julias rum & protestkissade på hennes nytvättade sängkläder. Jag kan ju bara konstatera att det finns en gud. Nu tänker jag nöjt dra mig tillbaka med ett glas rött, bläddra lite i en inredningstidning samt fila lite på en plan som jag fick ikväll. & om någon undrar, jo jag är den typ av geni som gynnas av lite vin. Punkt. Om inte annat så har jag en tidig morgon imorgon & behöver sova jämt & lugnt. :) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inget trevligt i sig, men jag förstår att det gick hem tack vare Julias eget "problembeteende".

2009-03-23 @ 18:36:59
Postat av: Anonym

Jag hatar gamla ordspråk, men som man bäddar får man ligga verkar stämma om Julia.

Du skulle se en här, som ligger på rygg, alla fyra uppåt och snarkar som en karl - TotteBoy - så klart. Kram

2009-03-23 @ 20:17:28
Postat av: Ida

Att hon kissade i sängen beror med största sannorlikhet på en kombo av ny dålig kattsand som inte klumpar samt att Isolde mått dåligt under helgen & inte hållit efter lådan. Fixade den igårkväll & konstaterade att jag också kissat någon annanstanns. Att Nitwit valde Julias säng kändes därför enbart optimalt.



Naaah! Lilla Totte!

2009-03-23 @ 21:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0