Red heads?

Vänta lite nu! Min "housemate from hell" var ju också rödhårig (äkta hon med, inte färgat alltså)! Kan detta vara en trend? I mean, likheterna finns ju där klart & tydligt:

 

1) Julia flyttar in Tyson utan att fråga, HH flyttade själv in utan att höra sig för om alla var super med det

2) Julia verkar inte tycka att Tyson ska betala hyra, det tyckte inte HH heller

3) Julia skriker efter katterna varje morgon & kallar båda "cat", HH jagade Totte med innebandyklubbor när jag inte var hemma

4) Julia är galet högljud, eller som Paul sa häromveckan när vi drack lemonrelief i vardagsrummet & Julia var upp på sitt rum med Tyson "Ehum, so now we know for sure that she's never quiet whatever she does...", HH andades så högt att grannarna vaknade...

5) Julia kan aldrig ta att man ifrågasätter något hon gör, HH kunde aldrig ta att man ifrågasatte något hon gjorde

 

Hm. Jaaa. det känns ju som om jag har kommit något på spåret här. Någon som har liknande upplevelser att bidra med för att backa upp min teori?


Kommentarer
Postat av: Jo

Skrämmande likheter, ja du har kanske kommit nåt på spåren.

2009-03-18 @ 18:16:20
Postat av: Ida

Ja jag känner att detta är min bästa teori sedan "tre systrar en bror"! Satan i gatan också att jag inte håller på med psykologi/sociologi/sammhällsstudier eller något dylikt i vilket denna forskning hör hemma! :)

2009-03-18 @ 18:31:50
Postat av: Anonym

Det verkar vara helt "åt fanders" hos er!

2009-03-18 @ 19:49:57
Postat av: sara

Godkväll :)

2009-03-18 @ 19:56:46
URL: http://tarnqvist.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag känner mig rätt trött om man säger så. Känns lite som om jag inte behöver detta just nu, det är nog som det är. Ringer till helgen så kan vi prata lite, kram!

2009-03-18 @ 20:37:25
Postat av: sQ

Har hon också totalt tuktat sin pojkvæn??

2009-03-19 @ 12:11:50
Postat av: Ida

Hon sparkade ju ut sitt ex bara för några veckor sedan i en stad där han inte kände någon & inte hade några pengar... så någon så där alldeles exemplarisk flickvän är hon ju inte. Nya killen är bland de drygaste as jag någonsin träffat så där verkar det inte gå lika lätt att leka envåldshärskare.

2009-03-19 @ 15:51:50
Postat av: Anonym

Bra, vi hörs under helgen. Mgs är också hemma. Vårkramar!

2009-03-19 @ 19:20:38
Postat av: Ida

Jippi! Jag ska försöka ringa tidigt på lördag morgon (för mig) så att vi kan prata ordentligt utan att jag ringer mitt i middagen! :) Kram!

2009-03-20 @ 02:29:40
Postat av: sQ

Skønt att du ska flytta helt enkelt! Stackars din trevliga roomie som måste bo kvar... fy søren

2009-03-20 @ 15:21:36
Postat av: Ida

Fy sören?!

2009-03-20 @ 16:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0