Så. Himla. Roligt!

Världens roligaste kväll igår! Årets största geokonferens nere på lyxiga, lyxiga, Royal York! Gratis alkohol, gratis tilltugg, miljoner trevliga människor! Hade så galet roligt! Extra kul förstås med massa komplimanger - kändes lite som när det begav sig på den gamla goda tiden på Lunds! ;) Lite egocentrerat så där, men det finns få saker som jag älskar så mkt som att dansa & VETA att folk tittar på mig för att de gillar vad de ser. :) Precis så var det igår. Extra roligt blev det eftersom jag lyckades hitta någon som kunde dansa & som tyckte att det var lika roligt som jag att vara lite drama queen & ta plats på dansgolvet. Darling Jo & moi har ju sedan länge lyckats fila ihop ett rätt bra samspel när vi dansar & jag har saknat att har en "danspartner" något helt enormt sedan jag kom hit. Alla som jag försökt få igång står bara lite stelt & vaggar med en ölflaska i handen & det blir ju ingen glad av. So, att hitta Megan (som lämpligt nog också är blond) var lite av en gudagåva! Vilket jag tror att våra åskådare också tyckte, finns få saker som är så uppskattat som två blonda tjejer som dansar tillsammans & gör det bra samtidigt som de väldigt medvetet totalignorerar alla omkringstående... :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har inte hittat nån "ersättare" själv... Mkt tråkigt att gå ut. Slutar ju bara med att jag "träffar på" något för unga killar istället för att bara ignorera =)

2009-03-04 @ 22:16:01
Postat av: Jo

Hmm, kanske lite för mkt användning av "" =) Ville bara understryka att ingen kan ersätta dig =D

Puss starling!

2009-03-04 @ 22:18:23
Postat av: Ida

Naaah! Vad gullig du är! Hade kul med Meghan, men någon Jo är hon ju inte! ;)



& något för unga killar har väl sin speciella charm de med! Antar jag iaf...skratt!

2009-03-04 @ 22:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0