Saknad...

I natt drömde jag att jag kände trampet av små tassar på min mage. Små tassar som knådar målmedvetet & så spinnandet - det där dova motorljudet av total & sinnlig lycka. Sedan vaknade jag & insåg att det var en dröm, ingen liten kisse i närheten. Inte ens kunde jag tassa iväg & kidnappa Troll eller Nitwit eftersom jag var hos P... Massivt olycklig Ida. Shit vad jag saknar Totte ibland, min lilla tokfrans som är världens sötaste.

 

So, ma - kan du ge Toist en extra stor kram från mig idag? & kanske lite extra maltpasta ikväll? För just idag saknar jag honom något så alldeles oerhört! Kram!


Kommentarer
Postat av: ma

Det skall han få. Han följde med oss till farmor under veckoslutet för att vila nerverna från tejerna och för att vara ensam i fokus. Han mådde som en prins. Tejerna har haft senaste tiden taggarna utåt och t o m flera girlfights per dag. I lördags attacerade dock Wilma Totte så han hamnade i tomulten på ryggen och kravlade hjälplöst med tassarna i tumma intet som en felvänd sköldpadda. Då var pa snar att komma till hans hjälp - den "lilla kissen" med "små tassarna" och IQ likt en stens. Vi alla älskar honom!



2009-03-09 @ 21:14:55
Postat av: Ida

Naaah! Liten då! Oh, måste försvara Tottebo! Skönt för honom att få komma bort lite, speciellt till farmor - hon om någon har ju ett gott öga till honom. ;)



Skicka en stor tackkram till pa också som räddade min lilla pacifist!

2009-03-10 @ 16:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0