Trötter...

Idag har jag haft så svårt att hänga med i svängarna - helt galet trött har jag varit. Så trött att jag inte ens blev exalterad när jag fick en massa ny mjukvara av Jörg lite så där otippat. Det var mer "Oki, well thanks", fastän jag fick både Adobe, Illustrator, Photoshop & nyaste Office till datorn. Plus att jag fick det ref-system som jag gått runt & suktat efter! Nollställdheten höll i sig tills dess att jag klev in på TCA. Då blev det fart på mig i lite drygt två timmar. Var sedan en hårsmån från att kracha så fort jag kom innanför dörren - men så hade Nitwit lite omtänksamt kräkt lite var stanns så att jag inom loppet av tre minuter hade förmånen att trampa i två olika kräkhögar & nu känner jag mig pigg igen. So nu blir det att läsa artiklar! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0