What happened?

Julia fortsätter att förvåna. Igårkväll när jag satt & knapprade framför datorn kom hon in & frågade om jag ville ta ett glas vin vänner imellan. Efter att ha nypt mig i armen & konstaterat att jag fortfarande var vaken hasplade jag ur mig "Sorry, I didn't get that... you asked what?". & hon upprepar samma mening. So, var bara att pallra sig ut i vardagsrummet, dricka mitt vin & försöka febriltänka ut något att prata om. So, det blev inledningsvis en konversation om visumansökningar eftersom hon ska förnya sitt visum här. Sedan berättade hon att hon kommer att flytta i maj (viste jag redan eftersom Isolde talat om det) samt bad om ursäkt för att hon skött situationen med Tyson så dåligt. Sedan förklarade hon att den obehagliga stämning vi haft i huset sedan han flyttade in delvis beror på att han är mentalt ostabil & tror att alla männsikor runtomkring honom hatar honom. Vilket ju är sant i detta fallet, but fine - då har jag iaf en förklaring till varför han är så odräglig som han är. Vilket ju i & för sig inte gör det roligare att ha honom här, men, men... Min slutsummering till Paul som kom över lite senare - det kändes som om jag sugits in i ett paralelltuniversum. 


Kommentarer
Postat av: Jo

Det var ju trevligt att hon märkt det och bad om ursäkt. Sedan är ju frågan om hon kommer att bättra sig.

2009-03-31 @ 17:10:00
Postat av: Anonym

www.aryanm.blogg.se

www.aryanm.blogg.se



Läs mina dagliga uppdateringar, skriver om allt möjligt!



Idag har jag lagt upp bilder på

två Louis Vuitton väskor varav en är FAKE.



Skriver om mode, smink, tips i alla former, intressanta fakta, HOROSKOP.



Följ mina dagliga uppdateringar!

www.aryanm.blogg.se

www.aryanm.blogg.se

2009-03-31 @ 17:12:04
Postat av: Karin

Hej! Jag har lagt ut lite modellbilder från min senaste plåtning, kika gärna in och kommentera vad du tycker!:)



www.abckarin.blogg.se

2009-03-31 @ 17:14:36
URL: http://abckarin.blogg.se/
Postat av: Ida

Mkt var nog för att Isolde hade ett samtal med henne om hennes beteende medan jag var borta... Anyway, jag fick två glas vin & förklarade att det var vissa saker som jag hade svårt med (rökandet...) & hon lovade att ta hänsyn till det. Sedan flyttar vi ju båda snart så efter 1 maj slipper jag henne permanent!

2009-04-01 @ 01:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0