Det ska vi fira!

Idag är det förövrigt en glädjens dag - Julia flyttar ut ur huset, så nu slipper Isolde henne. Vi ska fira genom att mötas upp för patio-häng i solen (27 grader varmt idag!), iskallt vin & trash talk! Det ser jag verkligen fram emot! Har fått endel små upprörda mail från Isolde sedan jag flyttat ut så jag har en känsla av att den sistnämnda komponenten kommer att bli SKYHÖG! Själv gottar jag mig ju fortfarande lite smått över listan jag lämnade åt henne. Barnsligt, ja visst & jadajadajada - men tillfredsställande!

 

Nope, nu blir det till att kitta upp sig på sommarkläder & dra in till avdelningen. Min andra handledare kommer hit imorgon & då är det upp till bevisdax... 


Kommentarer
Postat av: sQ

Väl värt att firas!

2009-05-22 @ 14:08:49
Postat av: sQ

Förövrigt: Lyx dig som bor i ett land där du har behov för sommarkläder... trött suck

2009-05-22 @ 14:13:46
Postat av: Ida

Om det skänker någon tröst så kan jag ju informera dig om att det regnar idag (termometern visar dock på 20 grader).



Hav mod! Snart kan du också kränga av dig lusekoftorna! :)

2009-05-22 @ 14:28:58
Postat av: sQ

Ær ju optimistiskt lagd (ehum) och har køpt en bikini! Men borde nog egentligen shoppa upp mig på våtdræktshænder och føtter infør projekt surf - svinkallt i vattnet!

2009-05-25 @ 15:12:15
Postat av: Ida

Oh! Surfprojekt! Mkt spännande! Jag lobbar för att Paul & jag ska skaffa kanot, vi bor ju bara ett stenkast från en flod så det hade varit helt prima!

2009-05-25 @ 22:02:32
Postat av: sQ

Ja det låter ju fantastiskt med kanot då! Vi bor ju i något av ett surfeldorado (ett svinkallt sådant då), så måste ju næstan utnyttja det.

2009-05-26 @ 16:03:31
Postat av: Ida

Orden surfeldorado och Norge får mina fingrar att anta en blåaktig färg i rena köldpaniken. Hur lång är säsongen?

2009-05-26 @ 19:42:17
Postat av: sQ

Hehe- beror på vem du frågar. Min granne hade till exempel antagligen svarat: "Vilken sæsong? Hela året!"

Ett vanligare svar ær nog maj-november ungefær...

2009-05-29 @ 12:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0