Feeling grateful...

Raddarna i noden nar jag kanner mig hemma-sjuk & lite deppig for att min familj ar sa langt borta... Isobel & Milan. Hanger med dem i Newmarket idag & det blir kottbullar till middag! Maste ha gjort nagot bra i ett tidigare liv for att fortjana dessa tva underbara personer! Har varit pa loppisar med Isobel pa formiddagen & nu ar planen att softa lite i tradgarden tillsammans med Milan. Sedan kommer Paul hit for middag ikvall innan det bar av tillbaka till Toronto. En perfekt liten "skammabort" paus med andra ord, ar sa skont att for en gangs skull bli sa dar ompysslad som man bara kan bli av foraldrar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det känns skönt för oss också att du har dem och är rädda om varann - ömsesidigt.

PS: Tack för hälsningen på Mors Dag! Jag blev jätte glad! KRAM

2009-05-31 @ 19:49:00
Postat av: Ida

Åh, den kom fram i tid! Vad glad jag blir! Ville ju ringa också, men dagen var så fullspäckad att jag inte lyckades få till det med tidsskillnaden. Ska försöka ringa snart dock! Kram!

2009-06-01 @ 16:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0