Mamma!

Allo mamma - du försvann där på telefonen. Blev bara en massa brus & sedan lät det som om någon annan lyft på en lur någon annanstanns i huset... La på & försökte ringa igen, men det var bara tyst eller pep konstigt. So, jag la på igen & när jag sedan slog numret till "telefonkortet" hör jag hur någon andas på andra sidan luren. Vilket det vanligtvis inte gör eftersom telfonkortstanten är något datoriserad. Så jag säger hallå & då kommer det en massa tyska HALLO från andra sidan. Lät som Julias mamma så jag la på luren. Henne har jag nämligen ingen lust att prata med. Anyway, vi kan pratas vid när jag väl flyttat in i huset & allt är frid & fröjd. Saknar er alla en massa så - TUSEN kramar till er, hela bunten!

Kommentarer
Postat av: ma

Helt plötsligt blev det upptaget signal och vårt samtal tappades bort. Tänkte vänta ett tag i fall du skulle ringa upp igen eftersom Mgs sade arr det var du som ringde. Vi hörs igen med bättre telefonkontakt eller vid nätet. Kram och trevlig Valborg från oss alla. Ma

2009-05-01 @ 19:34:54
Postat av: Alina

Hoppas du hade en trevlig valborg! :)

2009-05-01 @ 19:38:41
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Ida

Mkt konstigt. Tror som sagt att anledningen stavas Julia... Oh well, vi hörs sen när jag äntligen flyttat in i vår lilla stuga! Massa kramar, saknar er alla så mkt!

2009-05-01 @ 19:53:57
Postat av: ma

Väntar på de första kommentarerna från "lilla stugan"! Kram

2009-05-02 @ 17:43:05
Postat av: Ida

Ska försöka ladda upp lite bilder imorgon. Kram!

2009-05-06 @ 03:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0