Men detta ska ju bli spännande!

Vi har blivit hembjudna till Pauls föräldrar på middag ikväll. Ser fram emot det helt kopiöst mkt, tydligen ska vi få någon typ av hjort till middag. Moi har laddat med en liten lunch. :) Hade redan innan koll på att Annabelle, hans syster, skulle vara där men nu har jag precis fått reda på att hennes nya flickvän kommer att introduceras till familjen. Mkt spännande! Xumena heter hon & kommer från Uruguay. Funderade lite snabbt på att plugga på mig lite info om landet men kände sedan att det var bortkastad tid, moi är så himla lost när det kommer till geografi att jag inte kommer att lyckas absorbera någon kunskap av värde i vilket fall! :)

Kommentarer
Postat av: ma

Xumena, vilket mäktigt namn! Hade ni trevligt i Newmarket? (Hette det så?)

2009-05-17 @ 18:41:09
Postat av: sQ

åh, du får vara med vid spænnande event i familjen! Hmm, Uruguay kænns væl inte som man vet typ nånting om...du kanske fick en liten introduktion?

2009-05-18 @ 14:53:19
Postat av: Ida

ma - typiskt Uruguaiskt namn? ;)



sQ - Uum, mkt spännande! Fick dock ingen intro, Paul, jag & Isobel råkade nämligen alla tre vara på prathumör så Xumena fick inte in så värst många ord... Men hon verkade väldigt trevlig!

2009-05-19 @ 15:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0