Mkt. Seg. Måndag.

Sitter på kontoret & glor så där trött på datorskärmen att jag verkligen ifrågasätter varför jag ens försöker göra något vettigt. Krishna & Lindsay var nämligen över på middag igår & det blev sent, kom i säng kring 2.30, & det blev mkt alkohol. Framför allt rom. Rom i form av spetsat te, oändligt bedrägligt. So, idag är jag inte mitt piggaste jag om man säger så. Himla trevligt hade vi dock! Eller som Krishna sammanfattade det hela "The more time I spend with you I realise that your relationship is my relationship". Kunde inte sagt det bättre själv - Paul & Krishna är mentala tvillingar & Lindsay & jag har mer gemensamt än vad hon har med sin syster... :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0