Något klumpigt...

Idag lyckades jag med ett mindre lysande drag. Jag låste in mig i vår duschkabin... Nu kan man ju fråga sig hur man lyckas med det & det är en väldigt bra fråga! Saken är den att vår kabin är en sån där helt ny glasväggspryl med en glasdörr. Dörren & dörröpningen är klädda med tjocka gummilister för att hålla inne allt vatten & om man är lite stressad & med våld drar dörren åt fel håll så ger de med sig innåt, men bara ca 10 cm sedan tar det tvärstopp. Dessvärre är det knepigare att böjja tillbaka gummit när dörren väl har dragits åt fel håll. Faktum är att det helt enkelt inte går. So, där stod jag - genomblöt, med rinnande hår, inlåst, naken & bara allmänt trött på livet. Paul var dessutom nere i källaren för att fixa med telefonförbindelsen så det spelade liksom ingen roll att jag gastade som en tok. Cirkus 30 min fick jag vänta innan han kom knatandes upp för trappen för att fråga mig en sak. Vad frågan var har jag ingen aning om, han glömde bort den under den totala skrattattack han fick när han insett vad moi lyckats med. Anyway, efter fem minuters fipplande & gummilistböjjande med en skruvmejsel fick han ut mig. Har ju känt mig starkare är vad jag gjorde just då... 

Kommentarer
Postat av: Jo

Nu vet jag vad som är bra med att du bor i Toronto, tidsskillnaden (ibland iaf =)) Tack världens bästa Ida! Du är en verklig vän.

Puss!!!

2009-05-08 @ 09:53:26
Postat av: Ida

När som absolut världens bästa Jo! Jag finns allt ett telefonsamtal bort! Tysen kramar!

2009-05-08 @ 14:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0