Så mkt saker...

Som sagt, stora flyttaredagen idag. Alla möbler har precis burits in av en trupp fransktalande män - kommunikation något begränsad. Har en vag känsla av att Paul & jag kommer att bära möbler & möblera om det närmaste halvåret. Sedan är det ju bara att konstatera att Paul har grymt mkt prylar. Alltså, grymt mkt. Nu var väl känslan av "öppet & luftigt" något för stark här i huset innan men kontrasten mot hur det är nu är lite svår att greppa. Tack & lov tycker jag att det mesta av prytlarna är oki. Inte som mitt ex möbler, lågvattenmärket i det fallet var ett par plåtskåp som hans pappas pluton kaserat. Dessvärre hade inte alla soldater koll på var de hade sina nycklar så alla skåpsluckor var avbrutna... Tog mig ju ett tag till att lyckas förhandla bort dem ur mitt liv. Anyway, i detta fallet utgörs bovarna av en matsalsgrupp som Paul hävdar är i körsbärsträ, jag säger att det är ORANGE. Världens. Fulaste. Färg.

Kommentarer
Postat av: sQ

Hehe, spænnande fakta att dispytmøbler/prylar finns i alla førhållanden. Ær nu vældigt nyfiken på detta oranga ekipage - bild? =)

2009-05-29 @ 12:53:33
Postat av: Ida

Ska se vad jag kan göra, de befinner sig just nu i kaoset nere i källaren. Har vi tur tappar vi bort dem där & hittar aldrig igen dem!



Så... vad var eran dispytpryl? :)

2009-05-29 @ 14:56:01
Postat av: sQ

Hehe, tror att Vs vilja att sætta upp planscher på Red Hot Chilipeppers (tænk 15 årigt pojkrum) ær det som har varit uppe till diskussion flest gånger.

2009-06-02 @ 15:06:58
Postat av: sQ

Kan tillægga att han har fått kællarvæggarna till fri disponering... =)

2009-06-02 @ 15:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0