Så skönt...

Sitter i vår underbart mjuka "nya" fotölj, lyssnar på oslagbara Dvorak, dricker rekorderlig skogsbärscider (jo det går att få tag på här!), har tänt massa vaniljdoftljus & bara njuter av att jag lyckats städa upp vardagsrummet till ett närmast presentabelt skick. Det är en så skön känsla att inget kan röra mig i ryggen. Det faktum att regnet öser ned utanför & att Paul sitter fast i det obligatoriska trafikkaoset & att vår middag således sakta förvandlats till kol spelar ingen roll. Jag är bara så uppfylld av lycka & det mäktiga rus jag kan känna när jag lyssnar på musik som är en hårsmån ifrån att vara så vacker att jag vill gråta.

Kommentarer
Postat av: Jo

Låter fantastiskt =)

2009-05-29 @ 12:19:49
Postat av: Ida

Uum, mkt trevligt var det! & middagen var till & med ätbar, trots att den var klar 2 timmar innan han kom hem! :)

2009-05-29 @ 14:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0