Vad hände med all energi?

Isch. Nu blev jag så där trött att jag inte orkar ta mig någonstanns. VIlket är dåligt med tanke på att jag ska vara hos Isolde om 25 minuter & dessutom har lovat att jobba lite för Vik på hennes klubb ikväll. Vilket innebär att jag måste piffa till mig & hela det kittet. Orka. Allra helst hade jag velat få skjuts hem, äta sushi med massa lax & tokiga mängder wasabi samt pimplat vin & tittat på någon rolig film.
Oki, pepp pepp - jag vet ju varför jag känner så här, det är för att jag är aptrött på SWEA tanterna just nu. So, om jag bara kan förtränga dem totalt tills imorgon & pallra mig iväg ut i solen så kommer allt att kännas mkt bättre. 

Kommentarer
Postat av: ma

Vi skall köpa en bastutunna till Ringelviken. Det är den enklaste lösningen arbetsmässigt och då finns den där när ni kommer i juli!

2009-05-10 @ 17:48:41
Postat av: Ida

Sweet! Med dusch också? Hade ju varit himla smidigt om man kunnat bli ordentligt ren utan att åka in till Älvsbyn. Kram!

2009-05-11 @ 02:56:52
Postat av: Anonym

Ja, tvättmöjligheter måste ordna men jag vet inte än hur. Hur har du det annars? Kram

2009-05-11 @ 18:24:09
Postat av: Ida

Oki, bra att de är med i beräkningarna - behövs om Ringelviken skall kunna hållas igång på lång sikt. Det är bra, men väldigt mkt just nu! Kram!

2009-05-12 @ 00:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0