Nästa år vill jag repellera från taket...

Pga akut tidsbrist (som vanligt) blev årets Halloween outfits inte så där jättespännande. Snörde bara på oss lite klättrarprylar. Kom dock fram till att om vi väljer att stanna hemma nästa år också så ska vi banne mig inte vara tråkiga & bara öppna dörren & sticka fram godisskålen. Nope, jag vill repellera ned från taket. Fatta vad spännande för en liten 4 årig knatte om godiset kom från någon som precis studsat ned från taket! Paul är inte lika på idéen men hey, jag har ett år på mig att övertala... :)

Så här såg vi alltså ut detta året. Aptöntig bild, men det var den enda som fanns att välja på. Femtiotre kort på pumpor & ljuslyktor, ett på oss - det kallas planering...


Kommentarer
Postat av: Jo

Då har du ju också ett år på dig att träna bort din repelleringsrädsla, för jag tror inte att det imponerar när personen som repellerar gör det i snigletakt samtidigt som hon hela tiden försökrar sig om att det är säkert (inte ens på en 4-åring) =P

2009-11-03 @ 14:46:04
Postat av: Ida

Alltså, jag repellerar faktiskt inte i snigeltakt. Det är bara själva "ta mig över kanten" som jag inte gillar. But I mean, från hustaket är det ju typ... 5 meter? Det överlever man ju om något skulle skita sig!

2009-11-03 @ 15:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0